Szary - 2010-05-03 15:17:10 |
Dobra cyce skoro się wampira nie chciało czytać to tu wam wszystko wyłożę co i jak !! Czytacie wypełniacie i jedziemy.
Czas akcji to 10 BBY czyli mniej więcej środek pomiędzy III, a IV częścią. Polowanie na ostatnie niedobitki Jedi, skutki centralizacji władzy nadużycia gubernatorów jednym słowem żelazny uścisk imperium. Dopiero zawiązująca się rebelia. Początki kariery Hana Solo. Ucieczka z "Farciarza" praca na Ilezji. Jeżeli ktoś ma jakieś dodatkowe pytanie co do tego to niech pyta bądź poczyta tutaj http://www.ossus.pl/biblioteka/Strona_g%C5%82%C3%B3wna na tej stronie możecie też poszukać weny jeśli nie macie pomysłu na postać
dobra teraz konkrety co do tego jak mają wyglądać gra. Ogólnie będę się wzorował na Star Wars D6 drugiej edycji. Oczywiście niemożliwe jest ,żebym mógł kazać wam co chwile rzucać więc sam będę oceniał powodzenie waszych zamiarów i ewentualny sukces. Żebyście mieli Ogólne pojęcie o tym co jest w waszym zasięgu ,a co nie system działa następująco
Difficulty Difficulty Number Very Easy 1-5 Easy 6-10 Moderate 11-15 Difficult 16-20 Very Difficult 21-30 Heroic 31 +

Wasze staty będą miały postać np. 4D+1 czyli 4 kostki k6 plus 1 np. 3+4+2+5 +1 = 15 Patrząc na wasze skille i podejmowane akcje na tej zasadzie będę oceniał rezultaty.
Tworzenie Postaci
Tu macie Dwie kartę do wypełnienia. Jak komuś się nie chce to nie musi jej wypełniać byleby to co napisze zawierało przejrzyście wszystkie potrzebne informacje.

wypełniona mniej więcej tak się prezentuje

Zatem wypełnia się ją tak:
1) Zdecyduj kim chcesz być, czym się zajmujesz, jak Twoja postać ma się nazywać 2) Wybierz rasę
sporo Tego!! Ja Proponuje wszystkim człowieka, bo reszta jest brzydka ;) ,a Kozakowi Wookiees'a ,bo jeden włochacz zawsze się przyda :D
• Humans Attribute Dice: 12D DEXTERITY 2D/4D KNOWLEDGE 2D/4D MECHANICAL 2D/4D PERCEPTION 2D/4D STRENGTH 2D/4D TECHNICAL 2D/4D Move: 10/12 Size: 1.5-2.0 meters tall
Ewoks Attribute Dice: 12D DEXTERITY 1D+2/4D+2 KNOWLEDGE 1D/3D MECHANICAL 1D+2/ 3D+2 PERCEPTION 2D/4D+2 STRENGTH 1D/3D TECHNICAL 1D/2D+2 Special Skills: Dexterity skills: Thrown weapons: bow, rocks, sling, s, to use: one round. The character m base skill and/or any of the specializ Mechanical skills: Glider. Time to use: one round. The ability to pilot gliders. Technical skills: Primitive construction. Time to use: one hour for gliders and rope bridges; several hours for small structures, catapults and similar constructs. This is the ability to build structures out of wood, vines and other natural materials with only primitive tools. This skill is good for building study houses, vine bridges and rock-hurling catapults (2D, speeder-scale damage). Special Abilities: Skill bonus: At the time the character is created only, the character gets 2D for every ID placed in the hide, search and sneak skills. Skill limits: Beginning characters may not place any skill dice in any vehicle (other than glider) or starship operations or repair skills. Smell: Ewoks have a highly developed sense of smell, getting a + ID to their search skill when tracking by scent. This ability may not be improved. Story Factors: Protectiveness: Most human adults will feel unusually protective of Ewoks. Because of this, humans can also be very condescending to Ewoks. Ewoks, however, are mature and inquisitive — and unusually tolerant of the human attitude. Move: 7/9 Size: 1 meter tall
• Gamorreans Attribute Dice: 11D DEXTERITY 2D/4D MECHANICAL 1D/1D+2 PERCEPTION 1D/3D STRENGTH 3D/5D TECHNICAL 1D/1D+2 Special Abilities: Voice Box: Due to their unusual voice apparatus, Gamorreans are unable to pronounce Basic, although they understand it perfectly well. Stamina: Gamorreans have great stamina—whenever asked to make a stamina check, if they fail the first check they may immediately make a second check to succeed. Skill Bonus: At the time the character is created only, the character gets 2D for every ID placed in the melee combat, brawling and thrown weapons skills. Story Factors: DroidHate: Most Gamorreans hate droids and other mechanical beings. During each scene in which a Gamorrean player character needlessly demolishes a droid (provided the gamemaster and other characters consider the scene amusing), the character should receive an extra Character Point. Reputation: Gamorreans are widely regarded as primitive, brutal and mindless. Gamorreans who attempt to show intelligent thought and manners will often be disregarded and ridiculed by fellow Gamorreans. Slavery: Most Gamorreans who left Gamorr did so by being sold into slavery by their clans. Move: 7/10 Size: 1.3-1.6 meters tall
Ithorians Attribute Dice: 12D DEXTERITY 1D/3D KNOWLEDGE 2D+2/5D MECHANICAL 1D/2D PERCEPTION 1D+1/4D STRENGTH 1D/3D TECHNICAL 1D/2D+1 Special Skills: Knowledge skills: Agriculture. Time to use: at least one standard week. The character has a good working knowledge of crops and animal herds, and can suggest appropriate crops for a type of soil, or explain why crop yields have been affected. Ecology. Time to use: at least one standard month. The character has a good working knowledge of the interdependent nature of ecospheres, and can determine how proposed changes will affect the sphere. This skill can be used in one minute to determine the probable role of a life-form within its biosphere: predator, prey, symbiote, parasite or some other quick description of its ecological niche. Story Factors: Herd Ships: Many Ithorians come from herd ships, which fly from planet to planet trading goods. Any character from one of these worlds is likely to meet someone that they have met before if adventuring in a civilized portion of the galaxy. Move: 10/12 Size: Up to 2.3 meters tall
Rodians Attribute Dice: 12D Attribute Minimum/Maximums: DEXTERITY 1D+2/4D+2 KNOWLEDGE 1D/3D MECHANICAL 1D/2D+2 PERCEPTION 1D/3D+2 STRENGTH 1D/4D+1 TECHNICAL 1D/2D+1 Story Factors: Reputation: Rodians are notorious for their tenacity and their eagerness to kill intelligent beings for the sake of a few credits. Certain factions of galactic civilization (most notably criminal organizations, authoritarian/dictatorial planetary governments and the Empire) find them to be indispensable employees, despite the fact that they are almost universally distrusted by other beings. Whenever an unfamiliar Rodian is encountered, most other beings assume that it is involved in a hunt, and give it a wide berth. Move: 10/12 Size: 1.5-1.7 meters tall
Twi'leks Attribute Dice: 11D DEXTERITY 1D/3D KNOWLEDGE 1D/4D MECHANICAL 1D/2D+1 PERCEPTION 2D/4D+2 STRENGTH 1D/3D TECHNICAL 1D/3D Special Abilities: Head-tails: Twi'leks can use their head-tails to communicate in secret with each other, even if in a room full of others. The complex movement of the tails is, in a sense, a "secret" language that all Twi'leks are fluent in. Move: 10/12 Size: 1.6-2.4 meters tall
Wookiees Attribute Dice: 12D DEXTERITY 1D/3D+2 KNOWLEDGE 1D/2D+1 MECHANICAL 1D/3D+2 PERCEPTION 1D/2D+1 STRENGTH 2D+2/6D TECHNICAL 1D/3D+1 Special Abilities: Berserker Rage: A Wookiee who becomes enraged (the character must believe himself or those to whom he has pledged a life debt to be in immediate, deadly danger) receives a +2D bonus to Strength for purposes of causing damage while brawling (the character's braw/ing skill is not increased). The character suffers a -2D penalty to all non-Strength attribute and skill checks. The Wookiee must make a Moderate Perception to calm down from berserker rage while enemies are still present. The Wookiee suffers a -1D penalty to Perception and rolls a minimum of 1D for the check (therefore, while most Wookiees are enraged, they will normally have to roll a 6 with their Wild Die to be able to calm down). Please note that this penalty applies to enemies. After all enemies have been eliminated, the character must only make an Easy Perception total (with no penalties) to calm down. Wookiee player characters must be careful when using Force points while in a berserker rage. Since the rage is clearly based on anger and aggression, using Force Points will almost always lead to the character getting a Dark Side Point. The use of the Force Point must be wholly justified not to incur a Dark Side Point. Climbing Claws: Wookiees have retractable climbing claws which are used for climbing only. They add +2D to their climbing skill while using the claws. Any Wookiee who uses claws in hand-tohand combat is automatically considered dishonorable by other members of his species, possibly to be hunted down — regardless of the circumstances. Story Factors: Reputation: Wookiees are widely regarded as fierce savages with short tempers. Most people will go out of their way not to enrage a Wookiee. Enslaved: Prior to the defeat of the Empire, almost all Wookiees were enslaved by the Empire, and there was a substantial bounty for the capture of "free" Wookiees. Language: Wookiees cannot speak Basic, but they all understand it. Nearly always, they have a close friend who they travel with who can interpret for them ... though a Wookiee's intent isseldom misunderstood. Honor. Wookiees are honor-bound. They are fierce warriors with a great deal of pride and they can be rage-driven, cruel and unfair — but they have a code of honor. They do not betray their species — individually or as a whole. They do not betray their friends or desert them. They may break the "law," but never their code. The Wookiee code of honor is as stringent as it is ancient. Atonement for a crime against their honor code is nearly impossible — it is usually only achieved posthumously. But Wookiees falsely accused can be freed of their dishonor, and there are legends of dishonored Wookiees "coming back." But those are legends ... Move: 11/15 Size: 2-2.3 meters tall
3) Opis Fizyczny. 4) Życiorys 5) Osobowość 6) Cele 7) Znane postacie. Związki z nimi itp. Np. Admirał Gwiezdnej Floty -szef Dobra teraz ważne rzeczy
1) Rozdziel 11/12 kości statystyk (zależy od rasy) pomiędzy atrybuty. Przy rasach wypisane jest minimum i maksimum np. DEXTERITY 1D/3D czyli minimum 1 kość max 3. Kości dodajesz do gołych statów które są po 1D czyli tak jakby łącznie było 18 kości. Staty średnio rozdane to wszystko po 3D. Każdą pojedynczą kość można podzielić. Np z puli 12 odjąć 1 kość i zostać z 11 dzięki czemu jedna kość dzieli się na 1,1,1 lub 1,2 czyli do 3 statów dać bonus +1 na końcu bądź do 2 dać bonus +1 i +2.
siła jest dość ważna gdyż określa jak organizm zniesie obrażenia
2) 7 kości wydaj na skille. W jeden skill dajesz 1 lub 2 kości. W pod specjalizacje nie będziemy się bawić ,bo i tak nikt z tego nie korzysta.
skille
Dexterity Skills
Archaic Guns Time Taken: One round. Specializations: Indicates a specific kind or model of archaic gun — black powder pistol, matchlock, musket, wheelock. Archaic guns is a "ranged combat" skill used to fire any primitive gun, including black powder pistols, flintlocks and muskets. Normally, only characters from primitive-technology worlds will know this skill.
Blaster Blaster Artillery
Bowcaster Time Taken: One round. Bowcaster is a "ranged combat" skill that reflects the user's proficiency at firing the unusual Wookiee bowcaster. This weapon requires great strength and is normally only used by Wookiees.
Bows Brawling Parry Dodge Grenade Lightsaber Melee Combat Melee Parry Missile Weapons Pick Pocket Running Thrown Weapons Vehicle Blasters
Knowledge Skills
Alien Species Bureaucracy Business Cultures Intimidation Languages Law Enforcement Planetary Systems Scholar Streetwise Survival Tactics Value Willpower
Mechanical Skills
Archaic Starship Piloting Astrogation Beast Riding Capital Ship Gunnery Capital Ship Piloting Capital Ship Shields Communications Ground Vehicle Operation Hover Vehicle Operation Jet Pack Operation Powersuit Operation Repulsorlift Operation Rocket Pack Operation Sensors Space Transports Starfighter Piloting Starship Gunnery Starship Shields Swoop Operation Walker Operation
Perception Skills
Bargain Command Con Forgery Gambling Hide Investigation Persuasion Search Sneak
Strength Skills
Brawling Lifting Stamina Swimming
Technical Skills
Armor Repair Blaster Repair Capital Ship Repair Capital Ship Weapon Repair Computer Programming/Repair Demolitions Droid Programming Droid Repair First Aid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ground Vehicle Repair Hover Vehicle Repair Repulsorlift Repair Security Space Transports Repair Starfighter Repair Starship Weapon Repair Walker Repair
Jeśli ktoś chce grać postacią wrażliwą na moc pisać na GG
|
Lord_Wonski - 2010-05-03 17:37:13 |
1. Strona nicht arbeiten. 2. Kozak rozumiem że będziesz w kuchni ^^ http://www.youtube.com/watch?v=v4cgpJ--_94 3. Czy jesteśmy wrażliwi na moc? To nie gramy wszyscy jedisami i rozkurwiamy kosmos? Dla mnie SW bez świetlówek jest takie jakieś... niedoexpione? Ale mogę się dostosować. Proponuję grać albo wszyscy rozkurwiatorami, albo bez mocy, żeby potem nie było "Eej, ja też chce świetlówkę, bo on tak fajnie łby ucina a ja nie!". Co wy na to?
|
Szary - 2010-05-03 20:52:49 |
Lord_Wonski napisał:1. Strona nicht arbeiten. 2. Kozak rozumiem że będziesz w kuchni ^^ http://www.youtube.com/watch?v=v4cgpJ--_94 3. Czy jesteśmy wrażliwi na moc? To nie gramy wszyscy jedisami i rozkurwiamy kosmos? Dla mnie SW bez świetlówek jest takie jakieś... niedoexpione? Ale mogę się dostosować. Proponuję grać albo wszyscy rozkurwiatorami, albo bez mocy, żeby potem nie było "Eej, ja też chce świetlówkę, bo on tak fajnie łby ucina a ja nie!". Co wy na to?
1. Jak nicht arbeiten ? Mówisz o tym linku do biblioteki? Ossus ? on przecież dziła 2. O kurrrrr !! Ostro trafiłeś :D 3. Han jakoś i bez świetlówki dawał rade. No i nie myślcie ,że jako początkowa postać będziecie Jedi... Nawet padawanem nie będziecie tylko co najwyżej patafianem przed którym lata expienia! No i zaczynanie z mocą ma swoje minusy. ( Dla zainteresowanych proszę pisać na GG) ahhh no i zapomniałbym wrażliwość na moc można nabyć w trakcie gry
Miałem dziś rozpocząć sesje moim postem ,ale nie ma czasu, prawdopodobnie jutro wieczorem się tym zajmę
|
Lord_Wonski - 2010-05-03 21:01:05 |
Aha, jak tak to spoko. To się zrobi szybko karty, ja postaram się jutro zrobić. Czasy nadświetlnego expienia zbliżają się!!
Tak jakby ktoś nie wiedział, główne ważne persony:
LANDO CALRISSAN

LEILA

BOBA FETT

LUKE SKYWALKER

HAN SOLO

WOKIE

|
Borwol - 2010-05-04 06:00:17 |
Szary czy nie uważasz że te cyferki to jednak za dużo i nie potrzebne? Może niech starczy to co i w mojej sesji. Przecież sztywno systemu i tak się nie będziemy trzymać...
|
Szary - 2010-05-04 09:55:29 |
Cyferki są tylko po to by mieć poczucie co postać może zrobić ,a czego nie. One są tylko poglądowe. No i powiedzmy ,że jeżeli ktoś napisze stosowną biografie postaci to jakieś plusy będą wliczane.
Wonso liczę na Ciebie :D
|
Borwol - 2010-05-04 11:45:59 |
OK piszcie kim jesteście zainteresowani grać. Ja będę w skrócie ujmując i nie zdradzając zbyt wiele specem od sabotażu:P Ludziem:D
|
Lord_Wonski - 2010-05-04 13:09:07 |
Szary napisał:Cyferki są tylko po to by mieć poczucie co postać może zrobić ,a czego nie. One są tylko poglądowe. No i powiedzmy ,że jeżeli ktoś napisze stosowną biografie postaci to jakieś plusy będą wliczane.
Wonso liczę na Ciebie :D
No to przydatne, bo w opowiadance fantasy to jeszcze nie jest tak strasznie trudno pilnować swojej postaci by nie przeginała w każdą stronę, o tyle w świecie s-f jest to już trudne. No bo się będzie przejmował że jego postać umie się posługiwać klamką Nsg-453 na kulki a nie Nsa-454 na antymaterię? W świecie gdzie jest broń palna albo co gorsza bardzo zaawansowana jak SW trzeba tego skrzętnie pilnować. Liczę że będę się dobrze bawił i że będzie to coś w stylu Moderna, teraz zobaczymy jak będziesz bryzgał, gdy Endrju zjebie "fabłe" jednym delikatnym telefonem i rzutem na perswazję.
Co do postaci, to wiesz Szary, że mam słabość do czarnych charakterów :D
|
Szary - 2010-05-04 21:11:19 |
Co jak co Wonski ,ale nie liczyłem na nic innego. Role czarnego charakteru już dawno Ci przypisałem.
ahh no i oczywiście będę pilnował... nie ma lekko jak się jest pilotem myśliwca to nie ma ,że krążownikiem też poleci od tak
|
sunnyendrju - 2010-05-05 04:58:20 |
:OOOOOOOOO
I lol'd xDDD Biorę tą postać kimkolwiek ona jest ^^
|
Borwol - 2010-05-05 07:47:37 |
Szary rozumiem, że jesteśmy wszyscy w celi. Wspólnej? napisz gdzie nasza lokacja startowa... reszta piszcie coś kim gracie chociaż
|
Szary - 2010-05-05 15:59:13 |
Cóż nie słyszałem jeszcze zbyt wiele na temat waszych postaci więc już z wyprzedzeniem mianowałem was więźniami pierwszej klasy. Zaczynacie na piętrze więziennym do którego właśnie wkroczyli strażnicy. Czyli dokładnie tam gdzie się dzieje rozpoczęta akcja sesji. Co do celi... jakbym chciał ,żebyście byli w jednej to bym pisał. Możecie być każdy w innej... wszyscy razem czy jak wam się podoba, byle na jednym piętrze, bo nie chce mi się pierwszej sceny prowadzić w dwóch miejscach. Daje wam trochę luzy ,bo mało kto pofatygował się z postacią. Wydaje mi się ,że w ten sposób łatwiej będzie wam płynne wprowadzenie postacie do sesji. Więc odrobią inwencji twórczej możecie wgryźć się w to miejsce
|
Lord_Wonski - 2010-05-05 16:51:24 |
Andre, ty noobie! To Apollo Creed! Czyli też słynny Gangsta Lando ze SW! Ten sam aktor grał te dwa charaktery. Nie znać takich rzeczy to jak podejście do kolosa z mechaniki kwantowej z wiedzą z podstawówki!
|
Szary - 2010-05-05 18:45:47 |
Andre jak mogłeś zapomnieć !

|
Harold Z. - 2010-05-05 19:44:27 |
 Nic dodać nic ująć.
Ktoś będzie grał Czułym?:D
|
Lord_Wonski - 2010-05-05 20:12:58 |
Nie Harry, chyba wszyscy będą hetero
|
Szary - 2010-05-05 20:19:21 |
Nieźle :D
ale w więzieniu lepiej się sprawdzi

a tu taki bonus
http://www.youtube.com/watch?v=f5zZoEoJoP4
|
sunnyendrju - 2010-05-05 21:30:34 |
Same retardy w tym wątku widzę... Dobrze wiem kim jest Apollo Creed... Chodziło mi o to, że nie wiem kim aktor ów grał w GW.
.:facepalm:. co do waszych odpowiedzi...
|
Szary - 2010-05-05 22:04:59 |
Ty tam Endrju nie cwaniakuj! Trzeba było lepiej sprecyzować wypowiedź! Przez taką postawę spotkał Cię mały blamaż...

|
Lord_Wonski - 2010-05-06 19:51:41 |
Ja wnoszę o to, by w drużynie znalazł się jeden Kalmaranian, bo będziemy wpadać w pułapki zbyt często....

|
Szary - 2010-05-06 20:46:59 |
jak śmiesz niweczyć moje plany!!

|
sunnyendrju - 2010-05-07 14:40:43 |
Panowie jakby co to możecie zaczynać beze mnie jeżeli wam się spieszy, gdyż ja na obecną chwilę naprawdę ciężko z czasem stoję. Jak to się zmieni to dam znać ;)

|
Szary - 2010-05-07 15:02:24 |
Spoko jak na razie wszystkim brakuje czasu.
ok czyli czas na coś z tej serii :D








|
Lord_Wonski - 2010-05-07 17:56:03 |

|
Szary - 2010-05-07 21:23:52 |
Pudzianieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Wybieram Cię! :D ojjjj nie wiem jak wy ,ale ja czekam na walkę :D

|